Happy Birthday





















Lagde et bursdagskort av en brun papirpose. Mønsterark fra My Mind's Eye og blomster fra Papirloftet. Motivet fant jeg på google, så det har jeg fargelagt selv. (Har brukt et matpapir over motivet så ikke fargene skulle bli så skarpe.)
Melder meg på disse utfordringene:


Anything Goes Challenge Blog: Happy Birthday / Celebration

CRAFTS AND ME Challenges: Make it count

Allsorts Challenge Blog: Anything but a card

Just Tracys Crafts Challenge Blog: Happy Birthday

Kaboodle Doodles Challenge Blog: Bag It or Tag It

Kreativ Hobby: Bursdagsbarnet


Hva synes du? 


9 kommentarer:

  1. Wonderful embellishments on your bag! Thanks for joining us at Kaboodle Doodles!

    Kath
    Blog: “Let’s Get Scrappy!”

    SvarSlett
  2. Først vil jeg takke for koselig ord i bloggen min, det setter jeg pris på. Og det er en flott blogg du har også og masse flotte kort du lager. Det med bilde fra stranden synes jeg var kjempeflott:)
    Ha en fine kveld.
    klem bente:)

    SvarSlett
  3. cute little gift bag! will be perfect for someone and sure to bring a smile!
    thanks for playing along in our challenge this week at Kaboodle Doodles! :)

    SvarSlett
  4. Så søtt bursdagskort, nydelige farger og morsomt motiv:) Klem fra Gunn

    SvarSlett
  5. what a perfect summers card Sol, I love your design...thanks for joining in with the Crafts and Me challenge
    Mina xxx

    SvarSlett
  6. Sol, your swimsuit girl image looks fabulous on this great birthday card. Lovin' that number too! So glad to see your entry at the Crafts and Me Stamps digi team's Make It Count challenge. ~ Rose

    SvarSlett
  7. What a fun card! Love all the little beads! Thanks for joining in at Just Tracys this month and hope to see you next time. Jill

    SvarSlett
  8. Super cute gift bag.
    Thanks for playing along with us at Allsorts this week.
    Good luck.
    Debs xx

    SvarSlett
  9. For et herlig posekort...stilig farger du har brukt
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby og lykke til!
    Angella

    SvarSlett

Takk for at du kikker innom! Legg gjerne igjen en hilsen! :-)