Cupcakes med topping av hvit sjokolade!



















Dette er den beste toppingen jeg har prøvd. Den ble god å jobbe med og smakte herlig. (Jeg fant oppskriften hos Villa Greve)

Dette trenger du:



















Endret litt på oppskriften, så her har dere den som jeg brukte:

- 110 gram margarin (romtemperert)
- 120 gram melis 
- 200 gram smeltet hvit sjokolade 

Miks godt med elektrisk mikser til den blir hvit og fluffy!
(Grunnoppskriften på muffins regner jeg med at de fleste har.)

Bør prøves! :-)

-Sol

3 kommentarer:

  1. WOW dette så kjempegodt ut og så flott du hadde pyntet dem, eia var vi der:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  2. Mmmm:) Disse så gode ut:) Skal kjøpe meg hvit sjokolade og prøve denne. Snart blir jenta mi 17 år og muffins MÅ vi ha:)
    Klem Gunn

    SvarSlett

Takk for at du kikker innom! Legg gjerne igjen en hilsen! :-)