Sjokoladekort




























Begynte på dette kortet på fredag, men rekk ikke å gjøre det ferdig, så idag har jeg fullført mitt første sjokoladekort. Har ikke kjøpt sjokolade enda, så foreløpig er det tomt. Malen for kortet finner dere HER.

Stempler: "Varme gratulasjoner"-Kort og godt, "Du fortjener en god klem"- Husker ikke!
Kartong/papir: Bazill, Melissa Frances, My Mind´s Eye
Motiv: Sagen Vintage Design
Pynt: Sløyfeband -Fra gammelt klesplagg, perler -Panduro

Melder det på følgende utfordringer:

Et trykk: Bretteteknikk
Scrappekammeret: Bretteteknikker


- Sol

7 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Jeg måtte jo bare komme på besøk til deg også, og jammen er jeg imponert! Så utrolig flink du er!!

    SvarSlett
  2. Kjempefint sjokolade-kort du har laga,nydelige ark og flott motiv.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Kjempeskjønn var den.....takk for besøket i bloggen min...:)

    SvarSlett
  4. Oi dette var jammen stilig:-) Nydelige farger du har brukt, og motivet var skjønt! Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!

    SvarSlett
  5. For et lekkert kort! Tror jammen at jeg må stjele ideen din (eller la meg motivere som det litt finere heter) ganske snart. Takk for titten!

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint kort, flink du er! Hilsen Camilla.

    SvarSlett
  7. Et flott sjokoladekort som helt sikkert faller i smak på alle måter :D
    Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne måneden!
    Klem, Wenche :0)

    SvarSlett

Takk for at du kikker innom! Legg gjerne igjen en hilsen! :-)